Избрани Новини
За дистанционна комуникация призова НАП - Плевен
04-11-2020, 16:41
Снимка:plevenutre.bg
Автор:plevenutre.bg
Още по Темата:НАП - Плевен: На 30 септември изтича срокът за подаване на коригиращи декларации
НАП - Плевен: Срокът за деклариране и плащане на корпоративен данък е удължен до 30 юни
НАП - Плевен разясни новостите в данъчна кампания 2020
Коледари и Дядо Коледа посетиха офиса на НАП - Плевен
НАП - Плевен: Касовите бележки при пазаруване онлайн вече могат да не са от фискално устройство
Електронната комуникация спестява време, средства и е сигурно предпазно средство по време на епидемиологична обстановка
Териториална дирекция на НАП Велико Търново - офис Плевен, призовава всички свои клиенти да посещават офисите на институцията само, когато е крайно необходимо и неотложно, като за целта се възползват от възможностите за дистанционна комуникация с приходната администрация. Това се налага поради усложнената и динамична обстановка в страната, свързана с вируса COVID-19.
"Клиентите, които разполагат с ПИК или електронен подпис, могат да ползват всички предоставяни от НАП електронни услуги на адрес https://inetdec.nra.bg/. По електронен път може да се достъпи цялата налична информация необходима за бизнеса, самоосигуряващите се лица и гражданите, които имат нужда от удостоверяване на факти и обстоятелства пред други институции. Чрез дистанционната връзка могат да се подават всички данъчни и осигурителни декларации, да се извършва проверка и уточняване на здравния статус на лицата, да се заплащат текущи и просрочени задължения. По електронен път се заявяват и получават удостоверения и други документи издавани от Националната агенция за приходите. За тези, които не разполагат с електронен подпис напомняме, че всички услуги предоставяни на физическите лица могат да бъдат използвани само с издаден персонален идентификационен код от НАП. ПИК се получава от всеки офис на НАП, напълно безплатно и в рамките на броени минути. За допълнително улеснение сме предоставили възможност за заявяване на ПИК с обаждане на информационния телефон на приходната агенция: 0700 18 700, на имейл: [email protected], по пощата, както и през системата за сигурно електронно връчване (https://edelivery.egov.bg/), поддържана от Държавна агенция „Електронно управление“. Всичко това спестява време, необходимост от попълване на документи и ограничава присъствието в офисите само до удостоверяване получаването на кода", информират от агенцията.
Достъпът до сградите на офисите е строго контролиран, като не се допуска наличие на клиенти без предпазни средства, както и струпване на хора пред гишетата за обслужване. Ежедневно, по няколко пъти на ден се извършва дезинфекция на помещенията свързани с обслужване на клиенти. Всички служители от териториалната дирекция работят в тази усложнена обстановка с необходимия професионализъм и вежливо отношение към клиентите. "Възползваме се от случая от името на ръководството на ТД на НАП Велико Търново да изразим голямата си благодарност към нашите служителите, които вече осем месеца доказват съпричастност към общата кауза, полагат всички усилия за нормалното протичане на процесите и поддържат високия имидж на агенцията в обществото изграждан и доказван през годините", oтбелязват от НАП.
При възникнали конкретни запитвания от клиенти на администрацията, информация може да се намери на сайта на приходната администрация www.nap.bg или на телефона на НАП – 0700 18 700 /обажданията се таксуват по стандартната тарифа на съответния оператор/.
Топ Новини