Избрани Новини
Кампанията на БДЖ "Чети във влака" набира все повече популярност
26-05-2020, 16:26
Снимка:plevenutre.bg
Автор:plevenutre.bg
Още по Темата:Пътеписите от конкурса "Разходка с влак" ще бъдат публикувани на сайта на БДЖ
Пътеписите от конкурса „Разходка с влак” ще бъдат публикувани на сайта на БДЖ
Клиентите на БДЖ ще трябва да докажат целта на своето пътуване
Много нови автори, издателства и асоциации се включиха към инициативата
Кампанията на БДЖ "Чети във влака" набира все повече популярност. Много нови автори, издателства и асоциации се включиха към инициативата, като предоставиха своите произведения за виртуалната библиотека на националния железопътен превозвач. За удобство на читателите платформата е изцяло подновена, като към разделения на четири основни категории разнообразен избор на книги, вече е добавена категория с аудио книги и категория с пътеписи от конкурса "Разходка с влак".
БДЖ съвместно с български издателства стартира кампанията в края на месец юли 2019 г., която цели да стимулира четенето на книги от български автори по време на пътуване. Клиентите на БДЖ, които притежават смарт устройства, могат да сканират разпространените във влаковете стикери с QR код, който ще им даде достъп до виртуалната библиотека на „Чети във влака“.
Кампанията продължава да се радва на голям интерес, като за последния месец са отчетени близо 4 500 посещения на платформата. Наличните книги от началото на кампанията продължават да бъдат предпочитани от регулярен брой посетители, а вече се наблюдава нарастващ интерес и към новодобавените издания. Изключително популярни за читателите са публикуваните пътеписи в категорията „Разходка с влак”.
Виртуалната библиотека на „Чети във влака“ е отворена за нови попълнения целогодишно. Всеки автор и издателство могат да се включат в инициативата като се свържат с БДЖ на официалната електронна поща: [email protected].
Топ Новини