Избрани Новини
Бъдете нащрек: Летните измами са в разгара си!
09-08-2018, 09:26
Снимка:plevenutre.bg
Автор:plevenutre.bg
Още по Темата:КЗП: Все по-често получаваме сигнали за лъжливи намаления в интернет
КЗП: Понятията на стоките ще бъдат по-ясно дефинирани
Сезонът на отпуските и почивките е, а с него идват както вълнуващите оферти
Сезонът на отпуските и почивките е, а с него идват както вълнуващите оферти, така и фалшивите схеми. За жалост, понякога хитрините на търговците не са чак толкова очевидни. Как да не изгорим под жаркото слънце на измамата?
"За това лято при нас са постъпили 75 случая за измами и нарушения. Изненадан съм, че са толкова малко. Когато хората почиват са малко по-малко склонни да реагират необмислено. Също така, качеството на туристическата услуга по нашето море, се повишава", отбеляза председателят на Комисията за защита на потребителя Димитър Маргаритов в ефира на Bulgaria ON AIR.
В "Денят ON AIR" той обобщи, че най-често се среща опитът на търговците да измамят своите клиенти. Отново е време да заявим, че при коректно отношение клиентите ще се върнат. Туризмът не е "ден година храни", поясни още гостът.
"При съмнение веднага трябва да се сигнализира на КЗП. Клиентите не бива да се подвеждат по жаргонните, често на английски, наименования на различните оферти. Тази година няма драстични случаи. Не трябва да се предоверяваме. Трябва да се свързваме директно с този, които ни предлага офертата", посочи още Маргаритов.
За финал на разговора председателят на КЗП изтъкна, че хората все още се връзват на евтини реклами, но и търговците използват нови хитрини. "Води се война и тя ще продължи, но все повече и повече битки ще бъдат печелени за българския потребител", отсече той.