Избрани Новини
Съветниците гласуваха нова структура на Общинската администрация
26-01-2017, 15:32
Снимка:plevenutre.bg
Автор:plevenutre.bg
Още по Темата:Смяна в ръководството на една от групите в ОбС-Плевен
Промениха Правилника за съфинансиране на проекти в сферата на културата на Община Плевен
Утвърдиха Правилник за устройството и дейността на Регионалния военноисторически музей
Така структурата става по-прозрачна и ще бъде приложен принципът на субординация във всички нейни звена
Предложението за нова Структура на Администрацията на Община Плевен, внесено от кмета Георг Спартански, беше прието с гласовете на 29 от общинските съветници на първата за тази година сесия.
"Основната цел на новата Структура, направена подобно на водещите в България общини, е да се подобрят управлението и контролът чрез обединяване на числеността от дейностите по Единната бюджетна класификация, неструктурирани досега. От новата Структура става ясно кой на кого е подчинен, какви са конкретните отговорности и задължения. Другата цел е да се повиши ефективността на Администрацията на Община Плевен”, обясни мотивите за предложението си кметът Спартански.
До момента Администрацията беше структурирана в 7 дирекции, 30 отдела и 4 сектора, кметства и кметски наместничества. Общата численост на Общинската администрация и дейностите към нея е 420 щатни бройки, а на кметствата и кметските наместничества и дейностите към тях - 178,5 щатни бройки.
Новата структура е за 5 ресорни заместник-кмета, 10 дирекции, 27 отдела, 4 сектора и 3 звена, с обща численост на Общинската администрация 408 щатни бройки, а за кметствата и кметските наместничества - 187 щатни бройки. Така структурата става по-прозрачна и ще бъде приложен принципът на субординация във всички нейни звена.
Топ Новини