Избрани Новини
Ученичка от Плевенско спечели дрон от образователната кампания на НАП
20-12-2016, 13:11
Снимка:НАП - Плевен
Автор:plevenutre.bg
Още по Темата:Плевенчани са регистрирали около 2 милиона касови бележки в лотарията на НАП
Нови униформи и за инспекторите на НАП - Плевен
Цветомила Потурлиева, директор офис на НАП Плевен, връчи лично наградата на любознателната девойка
Флорита Костадинова от Долни Луковит, общ. Искър, обл. Плевен, спечели дрон с 270 точки от верни отговори на тестовете от образователната онлайн кампания на НАП „Влез в час с данъците“. Госпожа Цветомила Потурлиева, директор офис на НАП Плевен връчи лично наградата на любознателната девойка в присъствието на цялото й семейство на 20 декември. Флорита е само на 12 години, като от самото начало следи данъчните уроци с интерес на интернет страницата на кампанията www.vlezvchas.bg и ще продължи да участва активно. Тя е отлична ученичка в 6-ти клас на основно училище „Васил Левски“ в Долни Луковит и обича математиката.
Образователният проект на НАП „Влез в час с данъците“ е предназначен за всички ученици на територията на страната и продължава с третата си част. На интернет страницата на кампанията www.vlezvchas.bg са достъпни първите 10 данъчни курса, които включват теми за видовете данъци в България, здравното и социално осигуряване, важността на касовата бележка, темата за държавния бюджет и др. Курсовете ще дават отговори и на въпросите „Кога декларираме доходите си“, „Как се възстановяват здравноосигурителните ми права при завръщане в България“ и други полезни теми за младите.
След края на всеки данъчен урок има разработен въпросник, който покрива материала, изложен в него. Събраните точки от верни отговори дават възможност участниците да играят за следните награди – дрон, е-четец, портативен говорител и камера за екстремни спортове. На две седмици на лотариен принцип от всички участвали се избира по един победител и две резерви. Отличниците и най-активните участници могат да спечелят още портативно зарядно, слушалки или тефтер с химикалка за тъч скрийн екрани, брандирани с логото на кампанията.
Топ Новини